RAMAI pasangan berkahwin yang stress sebab tak mampu nak beli rumah sebab gaji rendah tapi komitmen banyak sangat. Sementara nak tunggu beli rumah sendiri, kena menyewa dulu. Rumah sewa sekarang ni kalau yang basic-basic pun kemain mahal lagi. Bila masa nak kumpul duit nak beli rumah pulak kan?

Percaya tak kalau kami cakap yang sebenarnya gaji bawah RM 2000 pun mampu kalau nak beli rumah bernilai RM 200 000? Nampak macam tak logik, tapi kalau guna cara yang betul, memang boleh! Bukan tu je, korang siap boleh kumpul duit kahwin, beli rumah dan siap ada lebihan untuk simpanan lagi.

Lihat macamana pasangan ini kongsi cara mereka beli rumah bernilai RM 200 000 padahal gaji masing-masing tak sampai pun RM 2000. Hadamkan apa yang saudari Syafieqah A’lya ni kongsikan/sumber dibawah.

Sumber: blog.maukerja.my

124total visits,2visits today